уторак, 26. мај 2015.

Relevantnost poimanja ishrane



Da li je neophodna,preporucljiva gastro edukacija u sklopu prosvetnog programa,rekla bih da je imperativ.Previse je razloga iz kojih je edukacija tog tipa, kao I nivo podizanja svesti kod dece,time I kod svih znacajna.

Podjimo od cinjenice da su deca podlozna upijanju informacija nesputano I sa lakocom I da je blagovremena spoznaja o svrsishodnosti I relevantnosti ishrane,zdravog nacina zivota I unosenja harmonije I reda,uslovno receno I prioritet.



Razvijanje interesovanja I ucenje o zdravom nacinu ishrane u mnogome je zabavno nadasve korisno radi prosirivanja svesti o razlicitostima,toleranciji,razvoja kognitivne inteligencije uopste zbog korelacije sa aktuelnom nastavnim programom,drustvenim I prirodnim naukama.

Edukacija o namirnicama kod dece, formira indirektno zdrav nacin zivota I teznju ka istom,otvara mogucnost uspostavljanja paralele izmedju zdravog,nezdravog I predstavu o vaznosti,koliki znacaj I uticaj na prvom mestu ishrana,gotovo  suptilno a istovremeno direktno povezana, sa zivotnim faktorima,ljudskim,I percipiranjem uzeg I sireg okruzenja.



Naime,formiranjem ispravne slike I sticanjem znanja o zdravom nacinu zivota stvara se osecaj odgovornosti prema sebi I okolini u uzem I sirem smislu,stice se osecaj vaznosti I vrednosti zivota generalno,dakle formira se jedan nesumnjivo ispravan I pozitivan stav I njegova refleksija.Veza sa nastavnim programom je svakako jaca ucenjem o geografsko kulturoloskim razlikama,istorijskim desavanjima,bioloskim kao I mnogim karakteristikama coveka I prirode kojom je okruzen. Tim putem stice pojam o internacionalnoj komunikaciji I vezama sa sebi slicnim I razlicitim ljudima,odnosima I negovanjima istih sto je od krucijelnog znacaja obzirom na nivo svesti kod ljudi kao I okolnosti koje ga nekim drugim sticajem okolnosti vode na drugaciji I ne toliko impresivan  put poimanja zivota I zivotnog okruzenja.

Na prvom mestu svest o prirodnom I antipodu,svest ozdravom I nezdravom je razvoj repera za dobro I lose,razvoj estetike,pa I etike koje deciji um kroz odnos prema sebi I okolini stice baveci se ishranom,motivacionim faktorom I pokretacem koncepta koji moze formulisati smislenu I po decu I ljude korisnu I lepu celinu sa najpozitivnijim ishodom.


Нема коментара:

Постави коментар